02.16.15

Denna vecka, eller förra veckan I guess since it's monday today, har varit grym! Har seriöst något att göra hela tiden och jag älskar det! Inget mega intressant har hänt, har gått i skolan, varit på softballl och hängt med trevliga människor, men ändå. Idag så är vi lediga från skolan pga. Presidents Day och jag ska snart åka ner till town med min värdfamilj för att handla lite grejer. Imorgon är det skola som gäller som vanligt men jag klagar inte, gilar skolan haha. Efter skolan ska jag eventuellt spela tennis med Marcus om det inte regnar som det gör just nu, men de är de ända planerna jag har. 
Hoppas ni får en fin vecka hörrni, kikar in här snart igen! 
 
Bilder från veckan
Min värdsysters softball game
 
Frozen yogurt aka. happiness 
 
Marcus, jag, random guy, Syd och Trey // Syd, Kyndal och jag 
 
Solnedgång över Huffman 
 
Jag och Nicole // jag och Syd 
 
 Cody, Nicole, Stew och jag // Marcus, jag, Cody och Nicole 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback