Artonårs middag och svar på kommentar

Klockan är elva på kvällen här borta och jag sitter just nu och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan gå och lägga mig. Kom hem runt halv tio från min värdsysters softball match, så det har varit en lång dag. Skönt med fredag iallafall! Denna veckan har dock gått väldigt fort och varit bra så jag klagar inte. Igår så fyllde bästa Juliette (utbytesstudent från Frankrike) arton år, och det firade vi genom att åka till Olive Garden! Vi hade en riktigt bra kväll, och jag tror Juliette hade en bra födelsedag. 
 Två kommentarer med frågor har trillat in här, så jag tänkte ta och svara på dem :) 
 
hej, tänkte höra om du skulle vilja göra en video där du börjar vid ytterdörren vid ditt hus sen fortsätter ner mot gatan. Kanske visar var du brukar ta promenader osv. Skulle vilja se hur de ser ut i din omgivning :) 
Kram
Hej! Absolut skulle jag kunna göra det! Det är lite skillad på hur det ser ut här och hur det ser ut hemma i Sverige haha. Ska fösöka se till att göra det så fort jag får lite tid över, och har någon villig amerikan med mig som vill hjälpa mig haha! Kram! 
 
Började läsa din blogg för inte så länge sedan så kanske jag har missat något haha.. är du och Marcus tillsammans? :)
Haha nejdå detta är ganska nytt, men ja, jag antar att man kan säga att vi är tillsammans. Marcus är en senior på min skola och vi har hängt med varandra sedan i början av detta år. But yea, I like him :) 
 
Om ni har fler frågor eller önskemål är det bara att slänga iväg en kommentar, blir bara glad när de trillar in här! Men nu tänker jag gå och lägga mig då jag ska upp tidigit imorgon och iväg på ännu mer softball, kommer vara expert på det när jag kommer hem haha. Så gonatt på er, kram! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback