En bra måndag

Trött Amanda här som tänkte kika in och säga hej innan jag går och lägger mig. Idag har varit en faktiskt riktigt bra måndag. Hade skola som vanligt till tre, och efter skolan åkte jag med Marcus, Juliette och Nicole till Sonic och köpte limades. Sedan droppade jag och Marcus av Juliette och Nicole på skolan igen och efter det åkte jag och Marcus ut till vattnet och hängde där ett tag innan vi åkte hem till han. Senare på kvällen åkte vi och åt middag, och sedan hem till han igen. Var hemma vid halv nio, och efter duschade och läxgörande ligger jag nu i sängen och ska snart sova. Vädret var helt grymt idag, 26 grader varmt och sol, och denna måndag var riktigt bra. 
Det fick bli ett kort och väldigt informativt inlägg, men mins ögon faller ihop och jag vill sova haha, så gonatt på er! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback