When even a red light is a good thing

Hej på er! 
Redan onsdag, veckorna går alldeles för fort! Igår så jobbade jag på boys basketball hela kvällen, därav fullt upp. Idag var jag i skolan som vanligt till tre, sedan mötte jag upp med Marcus och hängde med han på skolan ett tag innan vi åkte hem till han. Där tvättade och fixade vi iordning hans två cyklar, och cyklade sedan med dem till nån gammal slav-gravplats mitt ute i skogen. Vi hittade den dock aldrig, och när Marcus fick en spik in i foten så bestämde vi oss för att cykla hem igen haha. 
Efter det lilla äventyret åkte jag, Marcus och hans mamma till ett möte på skolan, sedan åkte jag och Marcus till Whataburger och efter det skjutsade han hem mig. Med andra ord så har denna onsdag varit riktigt bra. Livet är på topp just nu och jag vill aldrig att detta ska ta slut. Can I stay here forever please? 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback