Rodeo round 3

Var återigen på the Houston Rodeo i måndags för tredje gången, denna gång med min värdfamilj och vi lyssnade på Dierks Bentley. Trots att jag bara kände igen två av hans låtar så var det en riktigt bra konsert och det är alltid kul att gå på the rodeo. 
Imorgon så åker jag och min värdfamilj till Louisiana för att turista lite och hälsa på släkt och vänner, så det ska bli kul! Men nu är klockan efter ett här borta så måste ta och sova, gonatt! 

Me and Syd
Me and part of the Houston skyline 

Dierks Bentley 


Wow så coolt med rodeo :D

2015-03-18 // 08:34:11
» Sofia


hej! Vad skulle du säga att om man känner sig osäker på om ett utbytesår är värt det eller inte? Vill du kanske kort (eller långt hehee) diskutera fördelar men även de nackdelar du kommit fram till? Har nämligen riktigt svårt att besluta mig, jag vet att jag är mogen för detta men det slutgiltiga beslutet är så svårt. Hade du också svårt? Att känna "vafan ger jag mig in på?" Kram.

2015-03-23 // 08:54:12
» Anna

Vart ansökte du om utbytesstudent? Ansökte du på flera ställen, eller bara på en? Vilken förteg rekommenderar du?

2015-04-07 // 17:06:35

waah nu är det typ två månader sedan du bloggade!! vad har hänt haha? älskar din blogg så fortsätt blogga!

2015-04-27 // 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback