2 Okt 2013

 
 Jag är så jäkla trött på att bara skriva att jag pluggar hela tiden, men det är det jag gör. Vi slutade iallafall tidigt idag så jag och Maria åkte och köpte varsin McWrap till lunch. Sedan så åkte jag hem och började plugga. Asså jag skämtar inte när jag säger att jag har mycket läxor, för det har jag verkligen. Ekonomiprov, tyska glosor och matteläxa tills imorgon, historieprov tills på fredag och dessutom ska jag läsa ut en bok på 200 sidor som jag har kommit halvvägs i + skriva om den, tills på fredag. Det är säkert delvis mitt fel att jag skjuter upp allt till sista minuten, men endå. Det känns som om jag drunknar i läxor. 
 I går så var det iallafall första oktober. Gud var tiden går fort. Nu är det bara fyra veckor kvar till höstlovet. Det känns som om det var nyss vi började skolan!
 Btw så har Explorius hört av sig och jag har fått en tid till en intervju. I am exitedddddddd. Och nervös haha, som bara den.
 Nu måste jag tyvärr återgå till mina kära skolböcker, jag tror de saknar mig.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback