Påsklov 2014

Hej på er!
Hur har ni det i vårvädret? Var ett tag sen jag skrev nått här nu, så jag tänkte försöka sammanfatta min påsk lite snabbt. 
Började påsklovet med en riktig skitdag på torsdagen. Fredagen var destå bättre. Då kom en massa trevliga människor hem till mig för att kolla på Lets dance och äta alldeles för mycket choklad. Lördagen spenderades hemma. Söndagen spenderades först hos mormor på dagen och sedan med härligt folk nere på Sanda på kvällen. I måndags var jag hemma, på tisdagen var jag hos mormor hela dagen och hjälpte till med veden (Tradition i vår släkt. Alla kusiner hjälps åt med veden, i år var det dock bara jag och Marcus) I går var jag på handledarutbildning inför övningskörningen och idag var jag på lasarettet på förmiddagen och nu sitter jag och pratar med Simon.
Det kansk inte låter som så mycket för världen, men jag har verkligen haft en jättebra påsk. Jag har gått runt och varit så glad och livet har bara känts jättebra. Vädret är antagligen en stor anledning till detta, som hos många andra. Så härligt att våren verkligen är här på riktigt nu. Love it. 
Under resten av veckan så ska jag bara försöka njuta så mycket som möjligt av vädret och ledigheten. 
Har föresten fått mer information om både familjen och om skolan i USA, så jag ska se till att skriva det här, då det är en del andra utbytesstudenter som brukar kika in. Så stay tuned hörrni :)  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback