10 aug 2014

Hej på er! Nu är det bara två dagar kvar innan jag åker! Så himmla galet! Igår hade jag fullt upp hela dagen, därav dålig bloggning, men jag har en del bilder från igår iallafall så här kommer dem. 
 
På förmiddagen åkte jag och Poppo ner på stan för att handla lite saker inför resan, och sen åt vi lunch på Zorngården. Cafeet där är precis nyöppnat och det var verkligen jättemysigt att sitta där och äta. 
 
Senare på kvällen kom gänget hem till mig för ett litet goingaway party. Vi hade verkligen jättekul, dock var kanske  inte hejdå delen super. När jag skulle säga hejdå till Lotta så fick jag en liten (stor) breakdown och stod där och grät som bara den. Kommer sakna henne och alla andra så himmla mycket. 
 
Idag så har jag packat hela dagen, så nu är jag helt (okej nästa helt) klar med packningen. Imorgon kväll åker vi upp till mormor, så imorgon blir sista dagen i Mora på ett tag. Känns så kosntigt att väskan står packad och klar och att jag åker ifrån allting imorgon. Men jag är verkligen så taggad på det här. Ledsen, nervös, stressad, men så jäkla taggad! På tisdag åker jag! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback