365

Igår så fick jag hem denna bok som jag hade beställt. Jag såg på Emmys blogg att hon hade beställt en liknande inför sitt utbytesår, och jag tyckte den var så fin så jag fick lov att beställa en jag också. Den kommer bli perfekt att ha och skriva i i USA, jag tänkte börja på tisdag när jag åker och sen (förhoppningsvis) fortsätta hela året. Vi får hoppas att min skrivmotivation håller i sig igenom hela året, skulle vara så kul att titta tillbaka i den när jag är i Sverige igen och se vad jag tänkte och gjorde varje dag!
 
 


Gud vad fin den var! Perfekt ju.. :D Jag undrade om du kunde länka mig bland dina länkar? Jag ska till England nästa år och jag vet att det inte finns så många utbytesstudentbloggar om England så försöker synas så mycket som möjligt :)

Svar: (funkade ej att kommentera på din blogg så svarar här istället) Eller hur! Jag tror den blir jättebra att ha därborta :) Absolut kan jag länka dig! Fixar det på en gång! :)
Amanda

2014-08-07 // 16:35:42

Ohhh vilken kul idé!! Vart köpte/beställde du den och hur mycket kostade den?

Svar: Ja eller hur! Tror det blir jättebra! Jag beställde den från kikki-k.com och den kostade 29 $ plus frakt om jag inte minns fel :)
Amanda

2014-08-08 // 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback