Bring colour to my skies

Hallå! Ska alldeles strax gå och lägga mig men tänkte kika in här innan. Idag har jag varit på the mall med min världmamma (igen), skypat med min familj därhemma, städat mitt rum, firat Martinas födelsedag och fixat och grejat inför imorgon. Valt kläder, packat väskan osv. 
Jag är verkligen så sjukt himla jätte nervös, men samtidigt sjukt sjukt taggad. Det ska bli så kul att få börja skolan! (can't belive i just said that) Dock vet jag redan nu att jag kommer få lov att behöva byta några klasser, så schemat som jag kommer få imorgon kommer inte vara det jag kommer gå efter resten utav året. 
Det blev ett kort inlägg, men nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Skolan börjar 7.25 och vi ska åka härifrån 6.50, så jag behöver verkligen lägga mig nu. Gonatt! 
 
Har verkligen inga bilder att lägga ut, så det får bli lite musik istället. Detta är vad jag går runt och lyssnar/sjunger på just nu. Älskar den!  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback