En massa hejdå

Ja nu är det bara tre dagar kvar innan jag åker. Galet. Idag kom iallafall Lotta över en stund efter lunch, och på kvällen kom släkten hit för min hejdåmiddag. Det kändes så konstigt att säga hejdå till dem. Jag kan liksom inte riktigt fatta att jag inte kommer se dem på elva månader. Men hur som helst så kommer jag sakna dem väldigt mycket! 
Imorgon kommer några vänner över hit, också för att säga hejdå. Det kommer bli många hejdån nu, säkert många tårar också. Kan som sagt inte rikgit fatta att jag faktiskt åker på tisdag, det är så många känslor och tankar som far runt i mitt huvud hela tiden men jag kan verkligen inte ta in att jag åker om tre dagar. Antar att de kommer hinna ikapp mig snart, antagligen först när jag sitter på planet från Sverige. 
 
 


» Agnes

Åh, så härliga bilder!

2014-08-09 // 09:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback