Froyo, practise och Red Lobster

Livet i USA rullar på! Vid lunch idag kom Aaron och hämtade mig, och då åkte vi och åt froyo. Vet seriöst inte hur jag ska klara mig när jag kommer tillbaka till Sverige utan froyo överallt, så jag får passa på att äta det nu när jag kan.
Vid tre åkte jag till skolan för practise. Det var verkligen huuuur varmt som helst, förstår inte hur killarna överlever med alla sina skydd ute på planen när jag svettas ihäl i shorts och T-shirt. 
Efter practise åkte jag hem med Aaron, och när jag kom hem åkte jag och mina värdföräldrar till Red Lobster och åt middag. Efter det FaceTimeade jag med Maria och hennes värdfamilj ett tag vilket var jättekul! Nu så har jag och min värdfamilj precis kollat klart på två Welcome to Sweden avsnitt. Jag introducerade det till dem för några dagar sedan och de verkar gilla det! Kul att kolla på här i USA! 
Imorgon ska jag vara med på mitt första football game, eller egentligen är det ingen riktig match utan bara en träningsmatch men ändå! Ska bli kul att få se hur det fungerar! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback