NY day 2

Nu sitter jag på hotellrummet igen och har precis duschat, ska snart gå och lägga mig. Idag har vi varit på Manhattan hela dagen! Vi hade alltså en fri dag, så vi fick göra vad vi ville och vi valde (såklart) att shoppa. Vi blev avsläppta vid Rockefeller Center och gick därifrån till Times Square. Där gick vi runt i affärer fram till tolv ungefär. Då tog vi tunnelbana till Soho, åt lunch och fortsatte sedan shoppa där. Vid fyra tog vi tunnelbanan tillbaka till Rockefeller, köpte middag och blev sedan upphämtade av bussen tillbaka till hotellet. 
Så det blev en dag full av shopping, och fötterna gjorde något ont när vi kom tillbaka till hotellet. Jag är iallafall jättenöjd med det jag handlade, nu hoppas vi bara att jag lyckas lägga så mycket som möjligt av det i handbagaget så jag klarar vikten i stora väskan. 
Imorgon är det Six Flags som gäller! Så taggad, även om jag inte kommer våga åka någonting haha. Vi hörs imorgon! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback