Ingen vanlig dag

Idag är det ingen vanlig dag utan idag är det världens bästa Lottas födelsedag! Jag har lovat att skriva ett inlägg om henne sen i sommras, och eftersom det är hennes födelsedag idag så är today the day I'm going to do it! 
För er som inte vet vem Lotta är så är hon min bästa vän. Eller nej, hon är mer som min syster. Vi har känt varandra sen vi knappt kunde gå och allt som har hänt i mitt liv har jag delat med henne. Hon är den jag kan berätta absolut allt för, men också den som kan göra mig mer irriterad än någon annan (some t.ex. när hon lämnade mig ensam mitt inne i Berlin för att vi började bråka, ja jag fick lov att ta med det). 
Vi har varit med om så mycket tillsammans. Tyskland, konserter, kalas, fester, hur många misslyckade bakverk som helst, familjeproblem, killproblem, bortsprungna kaniner, övernattning i lekstugan, tältning, skratt, gråt och mycket mycket annat. Jag vet inte hur många gånger vi har irriterat folk med våra skospöken, Chompizz regler och allt annat vi har kommit på. Jag har så himla många minnen med dig, och jag vet att vi kommer skapa många fler. 
Jag vill bara att du ska veta att du är bäst Lotta. Vi behöver inte prata varje dag för jag vet att du alltid finns där, oavsett vad det gäller. Du är envis som bara den och vissa dagar vill jag nästan strypa dig, men trots det så är du bäst och jag älskar dig så mycket! Saknar dig som bara den bästa vän! Grattis på födelsedagen! 
 
 
 


Sötis mandyyyy, Men du måste börja blogga mer! har väntat på dig typ 1000 år!! heja hej bebi. MISS & LOVE YOU // Albenaaaa :******

2015-01-16 // 09:11:57

Hej, jag undrar ifall du är intresserad av att göra ett länkbyte? Jag är nämligen också en utbytesstudent! :)

2015-01-19 // 05:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback