Tisdag

Tänkte bara kika in här lite snabt innan jag ska gå och lägga mig. Idag har jag iallafall haft min första jobbdag. Det gick bra men herregud vad jobbigt det var. Jag jobbar på stådavdelningen på Moraparken Hotell, med andra ord har jag bäddad sängar hela dagen och det var jobbigare än man kan tro hahah. Men jag är iallafall jätteglad att jag fick ett sommarjobb, och dessutom är jag ledig i tre veckor nu innan jag börjar jobba igen. Klagar inte. 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag fick mitt visumunderlag inför USA idag, så imorrn ska jag försöka fixa  alla dessa 44 sidor som ska vara ifyllda. Tackar Explorius för att de har gjort någon typ av mall så man vet vad man ska göra, annars vore jag körd haha. Har dessutom bokat sista vaccineringen idag. Det närmar sig hörrni! Bara 56 dagar kvar innan jag åker nu! 
 
 


» Hanna

Hej! Såg att du ska åka som utbytesstudent till USA, vad roligt! :D Har du fått placering än? Jag ska åka till Kirklin, Indian och är såååå taggad! Vill du göra ett länkbyte? KRAM

2014-06-18 // 20:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback