8-0

Hej! 
Som ni märker ekar det ganska tomt här, men jag har så himla fullt upp och bloggen är inte det jag prioriterar. Men när jag har tid ska jag försöka slänga iväg några inlägg om vad jag gör härborta!
Denna veckan har iallafall varit riktgit bra. Skola och träning som vanligt, och match trosdag och fredag. Vi hade ingen skola igår, men vi tränare och fotbollskillarna var på skolan 11.30 för att packa bussarna. De spelade borta mot Bridge City som ligger omkring 2-3 timmar bort, så det var en lång bussresa. Vi stannade dock på vägen och åt på typ världens bästa resturang. Tänk er all mat och alla efterätter som finns, samlade på ett ställe och som en buffe. De hade t.o.m. svenska köttbullar, och en chokladfontän. Herregud tror ingen gick därifrån hungrig iallafall haha. 
När vi hade ätit klart åkte vi till skolan där matchen var och ställde i ordning allt. Matchen började vid sju, och killarna vann med 61-16. De har vunnit alla åtta matcher de har spelat, och om de vinner två till kommer de ha vunnit alla i hela distriktet. Blir seriöst ledsen när jag tänker på att football season snart är över. Jag älskar att jobba på matcherna, och stå och svettas ute på planen två timmar efter skolan varje dag. Jag älskar att umgås med de andra tränarna och med killarna. Kommer sakna det som bara den, så nu ska jag se till att njuta av de sista veckorna med football! 
 
Nu har jag föresten skrivit klart inlägget om homecoming, så det kommer upp imorgon! Ha en grym helg hörrni! Kram! 
 
Me and Juliette//me and Tyler 
Food, food, and more food. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback