En busy måndag

Idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag! Fick sovmorgon då jag inte behövde ta bussen, kom till skolan runt sju och hade lektioner som vanligt hela dagen. Dock blev hela skolan strömlös ett par gånger pga. en storm men det var lite kul det också haha. Vid två slutade jag och gick ut till the football field och hägnde där med de andra tränarna till killarnas träning började vid tre. Seriöst idag var första dagen sen jag kom hit som det seriöst var KALLT på träningen. Hade shorts och T-shirt på mig, men fick lov att låna Collins tröja för att jag frös. Dock var det inte mindre än runt 15 grader, så det var inte direkt Sverige kallt hahah men ändå. Om man jämför med att stå och svettas på planen i 30 graders värme så var det kallt. 
Efter träningen åkte jag hem med Aaron, och när jag kom hem åt jag och min värdfamilj middag med min värdbror som är här och hälsar på. Nu har jag precis blivit klar med alla läxor för idag. Seriöst, imorgon har jag sju prov som jag ska göra... Två historia prov, ett englska prov, ett aquatics prov, ett matte prov och två juridik prov, yeeey. På onsdag har jag ännu ett engelska prov, plus en redovisning och PSAT. Och utöver detta har jag någonting planerat efter skolan varje dag den här veckan, så jag har lite busy med allting just nu. Men som sagt, jag gillar det. Jag är har hällre fullt upp än sitter hemma och tråkar utan att ha någonting att göra. 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig så jag orkar med alla mina prov imorgon, förhoppningsvis blir jag iallafall godkänd på alla haha! Gonatt! 
 
Jag vet jag är extremt tråkig men jag har verkligen inga bilder att lägga ut. Idag får det bli ett bildlöst inlägg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback