Second first day of school

Seriöst ni kan inte förstå hur mycket jag har saknat att vara i skolan! Jag har haft en grym dag idag, trots berget av läxor som jag fick med mig hem. Hargrave High var sig likt, var trots allt bara borta i två veckor haha, dock hade min engelskalärare blivit sparkat för att hon hade sagt till en elev att hon skulle hugga han/hon med en kniv (????). Anyways alla var hur snälla och gulliga som helst och frågade hur jag hade haft det i Colroado, vad vi hade gjort osv. 
Efter skolan hade varsity träning i en timme, sedan åkte jag hem med Aaron, Kaleb och Antwon, kom hem och duschade och sedan åkte jag och min värdfamilj till en steakhouse resturang och åt middag med min värdbror och hans fru som fyller år. 
Nu så sitter jag vid mitt skrivbord och försöker få lite läxor gjorda, men jag håller seriöst på att somna sittande så tror jag ska gå och lägga mig istället. Läxorna kan vänta tills imorgon. Kommer antagligen få ännu mer läxor imorgon dock då jag endast hade fyra utav mina åtta ämnen idag, yay... 
Vi hörs imorgon, gonatt!
 
Standard outfit för mig på träningen varje dag, go Falcons!  
 


» Elin

så fin blogg!

2014-10-03 // 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback