De senaste dagarna

Efter några kaotiska dagar så sitter jag just nu på ett hotellrum i Amarillo, 7869 km hemifrån Mora. I torsdags var jag i skolan som vanligt och jobbade under the JV football game. När jag kom hem på kvällen hade jag feber och mådde riktigt dåligt, och det var likadant på fredag morgon så jag fick lov at vara hemma från skolan. Mina värdföräldrar ville att vi skulle åka till en doktor och kolla upp vad som var fel, så hela fredag förmiddag spenderades med att försöka hitta en klinik som tog emot min försäkring.
När vi tillslut hittade en klinik åkte vi dit, jag fick sitta där och vänta i några timmar, blev undersökt, fick vänta i nån timme till och fick sedan en massa recept på mediciner. Det var inget allvarligt fel, bara en lite värre förkylning. Sen när vi kom hem på kvällen blev det lite kaos med allting, och det slutatde med samtal till både min amerikanska organisation och Explorius. 
Idag har vi åkt bil hela dagen då vi är på väg till Colorado. Jag skulle tro att vi har kommit ungefär halvvägs, och vi blir kvar i Colorado i två veckor. Jag ska försöka updatera så mycket som jag kan, men då jag inte vet hur det är med internet där vi ska bo så kan jag inte lova någonting. Jag ska iallafall se till att ta en massa kort, så om inte annat blir det en bildbomb när jag kommer till Huffman om två veckor igen. 
Hoppas allt är bra med er hemma i Sverige! Kram på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback