Friday night aka. football night

Hallå! Det blev inget blogginlägg igår då jag kom hem sent och var för trött för att skriva någonting. Igår så var jag iallafall på min första away football game! Jag, Maddie, Sofia och två av Maddies kompisar åkte till skolan där matchen skulle vara vid halv åtta. Där visade det sig att matchen inte alls var där utan vid ett annat stadium, så vi ringde folk som redan var på matchen och de gav oss vägbeskrivningar. Så vi åkte vidare till ett annat football stadium, parkerade bilen och började gå mot planen. När vi kom närmare så insåg vi att planen var HELT tom, det satt inte ens folk på läktaren. Så vi ringde människorna som redan var på matchen igen, och då visade det sig att vi på något sätt hade hamnat på en parkeringsplats till en rodeo hahah. Så det var bara att sätta sig i bilen igen och köra vidare. 
Tillslut kom vi fram till det riktiga football stadium där matchen faktiskt var. Då hade vi dock missat två och en halv quarter av matchen haha. Men trots allt detta hade vi riktig kul, och killarna vann med typ 30-11. Dock måste jag säga att det är mycket roligare att stå längst sidlinjen och jobba under matchen än att sitta på läktaren. Anledningen till att jag inte jobbade igår var att endast 12 trainers fick jobba, och då prioriterar de de som har varit med längst. Men förhoppningsvis får jag vara med på nästa!
Idag har jag inga planer alls, så vi får se vad jag hittar på. Nu ska jag iallafall gå upp och äta frukost, så vi hörs senare! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback