I'll go the distance but not all of the way

Idag har varit en helt vanligt dag i skolan här borta i Texas. Jag hade US History, Business Law, Sports Medicine, English, Aquatics, Office Aid och Algebra. Efter algebran gick jag ut till the football field, och var jag fram till fem ungefär. Killarna tränade i två timmar, och efter träningen stannade jag kvar ett tag och pratade med Riley (huvudtränaren) om min vad som har gjort ont sen igår när jag sprang. Så han sa åt mig att stretcha och ha vaden på en ice bag, och det är vad jag gör nu. Förhoppningsvis blir det bättre, annars skulle jag få någon typ av treatment imorgon. Men förutom mitt ben så har min dag varit riktigt bra! Som sagt, jag gillar verkligen att vara i skolan här! 

Mitt akvarium som jag gjorde på aquatic klassen idag. Lite sjukt att jag faktiskt får betyg på sånt där... 
Jag just nu, med min vad på en ice bag.  




Ajdå. Hoppas ispåsarna gör underverk! Kram!

2014-09-10 // 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback