Last day in Colorado

Ja idag är sista dagen i Colorado, och det har varit en riktigt bra dag! Vi åkte upp till nationalparken vid tio och var där i några timmar. Sedan åkte vi ner till Estes Park, åt lunch och gick runt där ett tag. Vid tre/fyra började det regna som bara den, så vi bestämde oss för att sätta oss i bilen och åka till en liten stad omkring en halvtimme bort. Där hittade vi en outlet mall, och gissa vem som blev glad!? Det är nästan löjligt hur mycket jag tycker om att shoppa. Jag sprang iallfall runt där bland alla affärer och fick med mig ett gäng grejer hem som jag är riktigt nöjd över. 
När vi (jag) hade handlat klart åkte vi till Cracker Barrel och åt middag, och sedan tillbaka till stugan igen. Nu så har jag precis packat klart allting inför imorgon då vi börjar åka hem. Så nu väntar två dagar i bilen innan vi kommer till Huffman igen. får försöka sova så mycket som jag kan och lyssna på en massa bra musik. Vi hörs imorgon! 
 
 


» Emma

Grymt fina bilder, så duktig du är! :D

2014-09-30 // 07:13:48

Wow vilken otrolig resa och harregud vad fint det är,, hoppas du hade det svinbra, wow.

2014-10-01 // 08:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback