Roadtrippin

Nu är vi äntligen framme i Colorado efter två långa dagar i bilen. Vi kom fram vid fyra, fem någongång och sen dess har vi packat upp, gått runt nere på stan och ätit middag. Vi bor i en liten stad som heter Durango, och vi blir kvar här i fyra dagar. På onsdag åker vi vidare till en annan del av Colorado. Men so far gillar jag verkligen Durango, det är ett riktigt mysigt litet ställe! 
Har tyvärr inte så mycket mer intressant att skriva om idag. Det fanns iallafall wifi i huset vi bor i, så under dessa dagar vi bor här kommer jag kunna blogga! Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, gonatt! 
 
Vi passerade igenom New Mexico på väg till Colorado. Jag har nu besökt 13 av USAs 50 stater! 
In the car
Downtown Durango
Vi passerade världens mysigaste lilla resturang. The perfect location for the perfect date. 


» Anna

Hej vad ska du göra i colorado?

2014-09-22 // 09:40:30
» Anna

Hej vad ska du göra i colorado?

2014-09-22 // 09:40:34

vad heter du på snapchat? Får man lägga till dig? (svara gärna i ett inlägg)

2014-09-22 // 13:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback