Baseball och semelbak

Halft sover medans jag skriver detta, kan inte förstå att jag är så trött hela tiden. Eller jo, är kanske inte så konstigt när jag snittar fem timmar sömn per natt, men jag har seriöst inte tid att sova! Har för mycket annat för mig jämt haha. 
Idag sä har jag iallafall haft en riktigt bra dag. Slutade skolan vid tre och då kom Marcus och hämtade mig. Då åkte vi till Kroger och köpte grejer till att baka semlor. Berättade för han om semlor för några dagar sedan, och vi bestämde oss för att försöka baka några egna. Om jag får säga det själv så blev de faktiskt riktigt bra! Smakade som vanliga, hemgjorda semlor och förvånade så tyckte de flesta här borta om dem. 
Efter det lyckade semelbaket så åkte jag och Marcus till min värdbrors baseball träning och hängde där tills det var dags för mig att åka hem. Hemma åt jag en snabbis, duschade och nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Imorgon är det torsdag, vilket betyder block day two med English, Aquatics and Algebra. Inte jättekul, men men, snart är det helg igen! 

Bild från en baseball match som jag jobbade på igår. 
The semlor! 
The semelbaking team. 


» Alva

Började läsa din blogg för inte så länge sedan så kanske jag har missat något haha.. är du och Marcus tillsammans? :)

2015-02-19 // 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback