Truck stuck in the mud

Lördag den 21 Februari var en riktigt bra dag! Jag och min värdfamilj åkte till the Woodlands, som ligger omkring en timme bort, runt nio på morgonen för att kolla på min värdsystern softball tournament. De spelade sin första match vid tio och deras andra halv två, så det blev en lång dag med softball då vi inte var hemma förens än vid fem på kvällen. När vi kom hem tog jag en nap, åt middag och gjorde mig iordning för Juliettes surprise birthday party. Marcus kom och hämtade mig vid halv nio och då åkte vi hem till Cody där vi överraskade Juliette! Det blev en riktigt lyckad och rolig kväll, dock fastnade Marcus truck i leran påväg från Cody så vi hade lite problem med att på loss den haha. Men efter att tre olika trucks försökte dra upp den fungerade det och vi kom loss. Måste antagligen hjälpa Marcus tvätta hans truck idag då den blev något lerig haha. 
 Annars har jag inga speciella planer för idag. Söndag och det betyder städning här, så ska städa mitt rum och badrum. Men nu ska jag gå Upp och äta frukost för jag håller på och svälter ihjäl här uppe, så vi hörs senare hörrni. Hoppas ni har en bra dag! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback